Sponsrat inlägg


När jag var yngre och mina föräldrar hade semester så åkte vi ofta ut och campade, husvagn givetvis. Det tyckte vi var livet. Vi var oftast i Lysekil där det fanns en spelhall och en affär. Rätt nära till vattnet. Jag kan inte minnas att vi någonsin låg på hotell någonstans, faktum är att jag legat på hotell 3 gånger i hela mitt liv.

Har jag varit någonstans så har jag känt någon person i den staden och sovit över där. Så jag har ingen erfarenhet alls av hotell.

På den tiden fick man ringa och boka, nu gör man det oftast på nätet..som allt annat.




Detta handlar om hotell i Köpenhamn, sidan heter kort och gott "Hotell Köpenhamn". På sidan kan man läsa om historian om Köpenhamn, även vilka hotell som finns i Köpenhamn, inte bara det, du ser även hur många rum det finns kvar och om det blir slutsålt snart. Sånt är ju bra att veta så man inte tänker "Jag får fråga maken/makan när hon kommer hem om 8 timmar". Det finns kanske inte tid till det om det är just det hotellet ni vill tillbringa era nätter på. Ring maken/makan och boka sen direkt vetja!

Jag försökte att boka för 1 person, det gick inte, jag kan ha fel men det står oftast 2 vuxna, går det inte för bara en person så tycker jag sidan är rätt pissig faktiskt. Sen kan jag inte det här med danska och svenska pengar och på alla hotell i Köpenhamn står det i danska pengar, inte så bra enligt mitt tycke.

Men är ni 2 vuxna och några barn så går det utmärkt att boka så tryck på länken däruppe om ni är ute efter ett hotell i Köpenhamn och ha så trevligt!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback