Asså...

Nu är det ju så här då, jag måste förklara först och främst varför.

Nu är det så här va, det kan hända att det här stället går i konkurs, nej det är inte tack vare mig. Men ja, ikväll är det 35 + på ett ställe i stan och ja, vad ska jag säga? Klart som korvspat att jag måste dit om det nu är sista gången man är där, annars hade jag legat och gråtit, bitit i kudden, slagit sönder mina händer, rivit sönder lakan osv om jag inte hade varit där den sista gången så japp, ikväll blir det fest!

Ja jag VET vad jag skrev, jag VET att jag inte skulle dricka eller gå ut förrän nyårsafton men nu har jag ändrat mig men detta är sista gången innan nyår, ja om nu inte nåt annat ställe går i konkurs och det är 50 - eller nåt..förstås.

Men jag har faktiskt inhandlat detta!


Jag cyklade till Apoteket i storm, regn och massa fågelfjädrar, ja dom var inte på mig men i stan var det sånt, vet dock inte varför, min teori är att något flygplan körde på ett gäng flygfän i luften i Somalia och sen har det blåst hit, och som ni vet, min teori håller alltid!

 

Så nu ska jag försöka komma ihåg att ta en sån där innan jag somnar så jag mår så där härligt underbart bra imorgon när jag vaknar!

 

Min dotter får ha överseende att hon inte får senaste modellen av Barbie utan får hålla till godo med en jag hade när jag var liten, hon får stå ut med att näsan och öronen är bortbitna av min dåvarande hund, det är tanken som räknas eller? Precis!

 

Japp det är nu ni kan önska mig lycka till eller önska mig en skittrevlig kväll! Tack!

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback