Dag 2 och avslutande utbildning

Ja jösses, nu har man fått så mycket kunskap i hövvet att det näst intill inte får plats med mer. Det är mer grejer att städa än man tror. Det är då fan inte bara att svabba av ett golv med vad som helst, nej nej för bövelen, man ska ta reda på vad det är för golv, vad man får ha för medel PLUS att kolla om det verkligen får ha blött, fuktigt, torrt och hela fadderuttansystemet. Helt slut faktiskt.


Detta tog jag på skithuset halvvägs in på kursen idag, rödmosig och varm. Trött är jag också som synes.

 

Men idag var det bättre än igår måste jag säga, man fick veta mycket om saker man sysslar med i städningen, man kände igen saker mer. Fick ett intyg också så det tänkte jag nu rama in och sätta ovanför sängen alternativt på insidan av skithusdörren, får se hur jag gör.

 

Jag körde idag både dit och hem, kan säga så här, jag hade kunnat legat halvdöd på sjukhus nu. När vi kom till stan igen och skulle svänga ut på en otroligt trafikerad väg så kom det en idiot som fick för sig att köra om bilen på motsatt körbana precis där vi kom, det var halt och det var fan centimeter från att vi kraschade, det är en 100-väg där! DAMN, det där hade vi nog inte klarat. Till alla fartdårar: DET ÄR HALT UTE, kör för fan med sunt förnuft och kör inte om i en korsning! Tack för ordet.

 

Imorgon är jag ledig just för att jag jobbat över 5 timmar den här veckan, det är välbehövligt kan jag säga. Göttans!

 

Ja det var väl allt för nu.

 

 


Kommentarer
Postat av: BajsMalin - Mamma

BAJSSUNE!!



sv: Haha, såklart att vi inte sprang och jagades med duschslangen. :P

2011-12-08 @ 18:13:21
URL: http://bajsmalins.blogg.se/
Postat av: pezze

fan vad jag blir trött så dessa idioter som inte kan köra vettigt i trafiken!!! tur du/ni klarade er med nöd o näpe!!!

Postat av: Martina

Inte gå och få en bil i huvudet Sune!!

2011-12-08 @ 23:28:06
URL: http://ytterligare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback