En annorlunda upplevelse

Igår låg jag mest på rygg, det kan ju vara trevligt, men denna gång för att jag hade ont i ryggen. Jag hade köpt såna där gelétjofräsgodisar. Jag låg på rygg med datorn på knäna och påsen bredvid mig. Jag såg inte alltid att det trillade godisar bredvid och ner på sängen.

När jag hade varit i badrummet när jag skulle sova satt jag på sängkanten och tog av mig kläderna så gott det gick med en ond rygg. Jag sover alltid naken (om det nu inte är folk i rummet som jag inte tänker ha lite rajraj med). Jag satt där ett tag och la mig sen. Jag la mig i fosterställning för att det är lite skönare för ryggen. Det började klia lite på ena skinkan, ja lite emellan liksom. Känslan som sen uppenbarade sig kan jag inte riktigt beskriva men jag kände nåt mellan skinkorna, många tankar for i mitt huvud, hade jag gjort på mig? Nåt odjur som hade hamnat där? Kändes klibbigt, lite varmt och rätt äckligt, fick tag på den och tittade på den..nån mer än jag som haft en godiskolaflaska där solen aldrig skiner?? Inte?! Hepp då är jag väl ensam om det då!

Herregud vad paff jag blev, försökte komma på hur faaan den hade hamnat där men kom ju på det sen då, att det var nåt som hade hamnat bredvid påsen men var ju otippat att jag skulle sätta mig just där flaskan var!

Idag är jag hemma, just för att jag har vaknat 511 gånger, ändrat ställning, ändrat igen och sen ändrade jag massa så jag har knappt sovit nåt. Jag har fortfarande ont i ryggen och nu börjar jag känna av det i benet, jag är livrädd för att få ishias igen för det är nog fan det värsta jag varit med om och jag hade det i 3 månader, det önskar jag inte ens min fiende.

Får se vad jag kan göra här hemma eller om jag bara sover bort dagen.


Kommentarer
Postat av: Karin

Hahaha!!! Kan inte låta bli att tänka på det där godiset som fanns ett tag på 80-talet. Pop Rocks.

Minns du dem? De där kornen som hoppade och smällde i munnen.

Hade ju varit lite kul om du satt dig på en näve såna tycker jag! :D

2011-12-15 @ 07:28:38
URL: http://karin.hermansro.se
Postat av: Donken- Vince & Doas Morsa

Pop rocks tror jag finns fortfarande. Dääär nerw har jag nog aldrig ätit godis.... Men mat o skit i sängen är här jämt.

2011-12-15 @ 09:39:54
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: Josefin Ärlevik

hur är läget? :)

2011-12-15 @ 09:50:26
URL: http://josseinhd.blogg.se/
Postat av: Sune...the girl

Svar till Josefin Ärlevik: Du kanske är ny i bloggvärlden, det borde du vara med den frågan. Man läser hela inlägget, man kommenterar utifrån inlägget och vet du vad? Jag går inte in på din blogg för det är just DÄRFÖR som du nu ställde den fattiga frågan, så kan vi säga!

2011-12-15 @ 09:52:51
Postat av: Bodypalace

haha xD

2011-12-15 @ 10:33:58
URL: http://bodypalace.blogspot.com
Postat av: Cissi

... var glad att du märkte det innan du somnade. Hade varit lite mer obehagligt om du upptäckte det på morgonen >.<

Låt hoppas värken går över snart!

Många kramar från mig kanske får det att bli bättre!

2011-12-15 @ 14:49:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback