........

 

 

Jag vet att det är exakt samma bilder som 2009 men det är svårt att hitta en bild som man inte kan få böter av att använda idag så jag gjorde helt enkelt skärmdumpar på mina egna, det funkar väl? Va bra!

 

Då har det gått ännu ett år av ens liv. Tiden går fort. Hur har mitt år varit då? Vad har hänt under året?

 

På nyårsafton blev jag spådd av en kvinna som var där, hon sa att jag skulle bli mer mottaglig för kärlek inom kort, eftersom jag då hade två kraschade förhållanden bakom mig och eftersom båda var ute ur mitt liv så skulle jag alltså bli mer mottaglig för att jag då kunde gå vidare. Hon spådde också att jag snart skulle få en praktik eller ett arbete.

Den 15 februari tog mitt ex från Sundsvall kontakt med mig på qx. En av dom som var ett kraschat förhållande alltså, efter många år liksom. Ni vet ju att vi började träffas igen men är nu bara är vänner.

 

I Juni fick jag praktik där jag ännu jobbar och hoppas få en riktig anställning nästa år.

 

Nu i december tog det andra exet kontakt med mig och vi är nu också vänner, jag ger folk en andra chans för att se om det blivit en förändring alltså. Vi är fortfarande vänner.

Ja det var ju inte mycket som hade hänt mig detta år måste jag säga, inga stora saker alltså, mer än dessa tre. Däremellan har det väl gått sin gilla gång.

 

Hoppas att år 2012 kommer bli ett sjuhelvetes bra år för mig, det är jag banne mig värd!

 

Jag vill tacka er alla för alla besök detta år, tacka både gamla besökare (då menar jag inte ålder) och nya och hoppas att ni är med mig även nästa år, okej? Inte? Hepp, skit it då!

 

Hoppas att även ni får ett bättre år och kan meddela mig om det emellanåt okej? Bra!

 

Ha nu en riktigt underbar nyårsafton och njut av årets sista dag. År 2011 är snart till ända!

 

Ses här imorgon förmiddag okej? Bra! Massa pussar och kramar på er alla från mig, Nogger och Iza!

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Britta

Vill gärna önska dig ett gott slut på detta år och ett super GOTT NYTT ÅR! Det är du absolut värd! Puss och Kram hjärtat mitt!

2011-12-31 @ 12:59:25
Postat av: annika

Absolut att jag tittar in här varje dag...ibland flera gånger per dag:)

Hoppas du får en jäkla rolig nyårsafton. Det ska jag ha i goda vänners lag här hemma. Vi ska laga mat tillsammans och bara umgås på enkla vis. ( typ korv med bröd eller nåt:)



Stora kramar

Annika

2011-12-31 @ 13:45:00
Postat av: Lairama

Ha en bra nyårsafton! Spännande med den där spådomen.

Hoppas du får ett bra nytt år.



Nyårspussar.

Lairama

2011-12-31 @ 15:14:43
URL: http://lairama.wordpress.com
Postat av: Sune...the girl

Svar till Britta: Tack raraste du! Hoppas även du får ett bättre år än 2011 och du..tack för att du finns :) Puss!

2011-12-31 @ 15:22:04
Postat av: Doris

Önskar dig ett GOTT NYTT ÅR även här. Faktiskt blev jag spådd för av sjuksköterskan som jobbar med mig i natt och det ser ut som om mitt nya jobb just är det rätta :-) ! Sedan var det lite annat i spådomen som jag har mycket funderat på ett tag, får se hur det blir med det ...

Kram

2012-01-01 @ 06:00:10
URL: http://farmordoris.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback