Göttans!

Idag tog nog min blåsa också semester för jag mellan 01-09 eller nåt. Riktigt skönt måste jag säga. Men antar att jag legat på samma sätt hela natten för när jag sen la mig på rygg vaknade blåsan till liv, antingen hade jag knipit med benen eller också rann det ner lagom då jag vaknade.

I alla fall är det väldigt skönt att vara ledig idag. Jag har duschat, high five på det, jag och Ewa har även varit hos hennes exman och fikat, varsin macka med tonfiskröra fick vi, göttans!

Sen har vi varit och köpt våra rosa piller på Apoteket, dom som gör att vi är rätt normala liksom. Sen gick vi till ICA och slogs med alla andra för att inhandla nyårsmaten. Det blir en lugn kväll med 4 flak öl, man vill ju vakna utan bakus smällus liksom. Eller näe, vi ska bara dricka lite grann, hennes nye pojkvän med son kommer så det blir mys med mat och lite spel tänkte vi. Inga smällare för oss, nej nej, våra fyrfotade vänner ska inte få hörselskador och vara rädda hela nästa år inte. Nej då nej då.

Ni som följt min blogg i alla år, minns ni vad jag skrev om nyår för 2 år sen? Om inte och om ni är nya, läs det HÄR!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback