Grattis Malin och Tobbe <3

Igår när jag gick in på mina mail (jag kollar inte dom varje dag) så hade jag fått mail från Bloglovin, där alla bloggar samlas som jag följer. Då såg jag att Malin, ja Malin som i BajsMalin hade öppnat sin gamla blogg igen, inte bara det, hon har även blivit mamma!

Malin och hennes älskade Tobbe (som har gjort min header) skulle bli föräldrar några veckor senare än bebisen hade bestämt. 6 veckor för tidigt hade han tröttnat och ville ut, ja Malin och Tobbe visste att det skulle bli en liten kille sedan länge.

Jag är så fruktansvärt glad för deras skull. Malin har skrivit om sin förlossning och jag som "känt" Malin i flera år (jag var hennes bloggmamma) började såklart att lipa. Läs den gärna!

Grattis Malin och Tobbe, ni kommer att bli en av de bästa föräldrarna på jorden och er lille lurvige Wille kommer bli världens bäste "storebror" (han är en hund).

All lycka till er och er lillkille!







Kommentarer
Postat av: Martina

Nämen Sune har blivit bloggmormor alltså?! Gratulerar :-)

2011-12-03 @ 10:07:21
URL: http://ytterligare.blogspot.com
Postat av: BajsMalin

Men tack Sune!! :) Du ät så go! Kraaaam

2011-12-03 @ 20:00:40
URL: http://bajsmalins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback