Här vare skit, skit vare här!

Idag var det meningen att jag skulle öka 1 timme på jobbet, det var vad jag hade planerat med min handläggare på AF, min samordnare på Samhall och min chef, det var tänkt så. Det blev inte så eftersom min mage hade andra planer. Kan man få önska sig en perfekt mage av tomten? Då vill jag ha det och en Samsung Nexus, den bästa på marknaden som kom ut i slutet av November, vi pratar fortfarande om Samsung, inte min mage nu alltså.

Jag ringde till chefen som verkade på ovanligt bra humör, det har ju varit helg såklart och det vet ju alla vad singelkillar gör på helgerna, japp, städar! Det är väl rent och snyggt därhemma hos honom antar jag.
Nej jag tänkte inte fråga om han kan städa hos mig, så kul ska vi inte ha det.

Det blev i alla fall så att jag får stanna hemma idag, är jag tvungen att vara hemma imorgon också så gråter jag, jag kommer gråta så mycket att hela Vänern kommer att gå om Vättern i djup! Det är nämligen julbord på jobbet imorgon, DET får jag ta mig fan inte missa, nej då, nomnomnom, min dotter gillar inte det där ordet så vi kör igen, NOMNOMNOM!

Igår letade jag efter mina julgardiner, tror ni att jag hittade dom eller? Näe precis! Tjuvarna har nu utökat sina hämnder från barndomen då dom inte fick se julgardiner i sina barndomshem så nu snor dom det från heterliga folk! Om jag anmält det? Klart jag har!...eller inte. Nåja, det får bli utan julgardiner i år då, ingen stake heller då alla tre var trasiga, jag blev som ett trotsigt barn, satte mig ner på golvet och..åt choklad så det sprutade från alla håll (läs munnen).

Är ni färdiga med alla julklappar nu då? Jag är nästan klar. Det är fan yaaaay på det!



Kommentarer
Postat av: DONKEN- Vince & Doas Morsa

kommer du på bloggeransen i småland den 4e februari dåråååå? ;)

mmmh julbord. nä då får du fasen va frisk överallt.

men näää städning har du ju avklarat, hela toan skiner ju.- har jag hört. :P

2011-12-12 @ 11:11:37
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: DONKEN- Vince & Doas Morsa

klart som fan! Då kommer det köas till din dörr o komma o fika inne på fditt rena fina dass. hahah! ;)

2011-12-12 @ 11:16:13
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: DONKEN- Vince & Doas Morsa

jadu, Calvin kankse hade en namne nånstans som också ville ha såna bralls. haha :P

Dopa och Vince får ett par var av mig i julklapp, jag har fått hem dem redan. Hon är skillad, den bruden! :P

jag ska också ha ett par, svarta med DONKEN skrivet på. :P

2011-12-12 @ 11:17:25
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: DONKEN- Vince & Doas Morsa

HAHAHHAHAHAHHAHA!!! GÖÖÖÖR DET! HAHHAHAHAHAHAH! Man kanske skulle ha donken över rumpoan istället. men jag har nog för platt röv för att det skulle få plats. jag vill ha lite rumpigumpi! i like big butts lalalla... :P

jag får ta lite mer mat, o nåra peppakakor till.

2011-12-12 @ 13:02:20
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: DONKEN- Vince & Doas Morsa

deeeet kanske man skulle ta o gö. :P hahaha...

fast vetfan om jag hgade vågat det. jag har ju en tröja med texten: "I have the pussy so I make the rules!"

Lasse lyder minsta vink när jag har den på mig... ehum. I wish!"

2011-12-12 @ 14:38:59
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback