Ja det var ju oundvikligt

Igår kväll kom det, helvetet, det stavas S N Ö!

Imorse var det slaskigt, sen blev det kallare och frös på, kan säga så här, jag gillar´t inte! Naturligtvis var det jag som skulle köra ut grejer till andra ställen också, varje år är man livrädd att åka i diket, kana över till andra sidan alternativt krocka med isbjörnar! Så kan vi säga!

 

Det har varit det vanliga, jag i tvättstugan på jobbet och sen fick vi lite dötid så jag tog fram min armreflex och spelade lite innebandy med den till fleras (läs 2, den tredje drog lite på mun) glädje.

 

 

Nej min arm är inte så smal, det är en remsa som typ sätter på sig själv...det.där.lät.ju...vad ska vi säga..DUMT men mina förklaringar duger nog inte då jag inte riktigt kan förklara mig.

 

Imorgon blir det utbildning i grannstaden, vi är fem stycken som åker iväg, jag åker väl på att köra då också, vi är två som har körkort. Det ska bli kul att göra nåt annat och sen få en gratis utbilning inom städteknik, det ni! Japp det är nu ni kan få bli lite avundsjuka. Tack för det.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback