Joråsåatte

Jag höll mitt ord, jag ställde mig utanför en affär strax innan 10 då dom öppnar, jag gjorde mig startklar när jag såg tjejen i den fina röda tröjan öppna 4 (!) lås innan dörrarna kunde åka isär, jag väste i hennes öra att det var banne mig på tiden..eller näe det gjorde jag inte men jag tittade in hennes häck.

Jag var först in till den andra affären och där köpte jag en julklapp, när jag vände mig om från kassan så var butiken redan full av folk, jag hånlog för mig själv, att dom inte var lika smart som jag alltså, jag skrattade hysteriskt sen tog jag nästa affär, fick det jag skulle ha och sen cyklade jag hem, jag cyklade förbi ICA och såg att köerna var enorma, jag skrattade så jag nästan föll av cykeln..eller näe det gjorde jag inte heller men det ser bra ut i skrift.

Nu har jag diskat, dammat, dammsugit, fixat till och sovit en timme. Underbart att man nu kan ta det lugnt. Kl 19 kommer min dotter och då blir det bara mys, hon, jag, katterna och Jan Bylund!

Hoppas att ni inte stressar ihjäl er nu vänner, det är det inte värt!


Kommentarer
Postat av: Lairama



Vill önska dig en riktigt god jul tillsammans med dottern och Bylund!

2011-12-23 @ 20:27:25
URL: http://lairama.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback