Man är ju dum

Jag är rätt envis, jag vill få saker gjorda snabbt när JAG vill, därför tog jag två stolar tex igår själv, det kändes ju bra då, idag på förmiddagen small det till i ryggen, i den rygg som redan har massa fel alltså. Sune= väldigt dum. Jag fick åka hem vid lunch för jag vet att får jag inte lägga mig ner så kommer det inte bli bra på ett tag.

Jag kom hem, la mig och somnade, sov 45 minuter, det var jävligt skönt och välbehövt. Nu måste jag vila ryggen åtminstone idag, imorgon har jag och en annan job:are i uppdrag att fixa register till alla profilkläder på jobbet åt chefen. Jag säger inget så har jag ingenting sagt, så kan vi säga!

Annars så var jag mätt resten av dagen igår efter all julmat, det fanns mat kvar imorse när jag kvar men nej, jag var lite mätt fortfarande så jag lät bli.

Nu har jag ätit korv med mos och västkustssallad, det var supergott som alltid.

Happ det var min dag så här långt, har ni gjort nåt kul idag? Kanske åkt skridskor, längdskidor, stått på händer eller kanske städat?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback