Big Brother





Ja då har man sett första avsnittet av det nya Big Brother då. Snygga rum och mycket hemligheter bland deltagarna. Två av dessa är ett par men det ska inte någon i huset få veta om. En är transexuell, Vanessa, hon föddes som pojke men opererade om sig som 20-åring till tjej. Får se när hon kläcker det för dom andra.

Mycket intriger kommer det säkert bli som vanligt men när jag läste Aftonbladet för ett tag sen så stod det att det inte skulle vara så mycket alkohol med den här gången men läser idag och då står det att det nästan är obegränsat med alkohol, antingen har dom ändrat sig eller också så var det någon som ljög.

Jag var inte beredd på att jag skulle få se BB eftersom jag inte har Tv 11 men fick en länk av en FB-vän och där kan man se på nätet. Underbart! Kl 22 kommer jag att vara bänkat framför datorn alltså (som om jag inte skulle vara det ändå då liksom).

Har ni sett det? Vad tycker ni så här långt?




Kommentarer
Postat av: Martina

Missade!! Sov så gott då haha

2011-02-21 @ 11:05:17
URL: http://ytterligare.blogspot.com
Postat av: Frogprincess

man ska aldrig säga aldrig, men jag tror att jag har sett nog av den här säsongen...

(Jag kanske tittar lite bara för att reta mig på dem...)

2011-02-21 @ 18:05:30
URL: http://frogprincess2.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback