Danny vidare

När Singstar inte funkade som vi ville så slog vi då på Melodifestivalen till Tobias stora glädje. Det var Danny Saucedo, vi satt där och tittade på varann, tittade på Danny och tyckte att fy fan vilken tjatig låt. Bra var den inte heller och då höll alla sju med men tydligen så har vi inte schlageröron nån av oss eftersom han gick direkt till Globen vad jag fattar det som. Då vet jag inte om jag vill höra resten av låtarna från gårdagen, dom måste ju ha sugit hästarsle allihop.

Kanske får jag ta och se reprisen idag om jag orkar.

Såg ni Melodifestivalen? Vad tyckte ni?






Kommentarer
Postat av: Anette

Helt klart rätt låt som gick till globen, den var ju asbra :)Synd bara att inte Jenny Silver gick dit oxå ;)

Puss

2011-02-06 @ 20:42:00
Postat av: Mad Madde

Danny Saucedo var ju helt jävla suverän!!! Vafan snackar du om? Låten är inte tjatig. Den är bra så in i helsicke plus att han var den ende i lördags som kunde sjunga. Ursäkta men alla de andra bidragen var skit rent ut sagt! Swingly, hur kunde den gå till final?

2011-02-08 @ 10:31:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback