Det är inte lätt när det är svårt

Jag sov en sketen halvtimme igår på dan, det brukar gå bra men inte inatt. Herregud jag gick och la mig runt 1, läste lite, spelade på mobilen, var inne på datorn och spelade ännu mer, försökte somna, lönlöst, spelade på mobilen igen, läste lite, in på Facebook och såg att ingen var inloggad, sånt är förjävla kul, jag kände mig ensammast i hela universum medan alla andra låg och snarkade.

Jag somnade i alla fall runt 6, vaknade runt 11 och var dötrött. Ute regnade det och festhumöret var som bortblåst. MEN det kommer bli kanoners på både det ena och det andra sättet. Har satt på Spotify för att få lite partystämning i min hjärna. Får la se hur det går.

Snön är nästan helt borta här och det är förjävla positivt och jag hoppas det inte kommer ner mer skit.


Kommentarer
Postat av: Plutten

Åh, vad jobbigt sånt där är. när man inte kan sova...uscha! Men du ska se att humöret kommer tillbaka;)

2011-02-05 @ 18:52:52
URL: http://tillbakatillnuet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback