Detta är inte okej

Igår cyklade jag, jag cyklade och jag njöt av vårsolen som hela vägen till Stefan och Ewa kittlade mitt ansikte med sina strålar. Jag hade visserligen vantar på mig men min vårjacka. Bar backe nästan överallt, ljuvligt!

Idag däremot är det inte alls ljuvligt. Solhelvetet lär inte visa sig på hela dan, den där förbannade bara backen lär inte heller visa sig för det har kommit snö! Snöhelvetet kunde inte hålla sig borta, nej då, ner med skiten bara, ja då. Cykla? Näe då det går för fan inte det heller. Vill ha VÅR!






Kommentarer
Postat av: Martina

Kan inte annat än hålla med dig...Här har det snöat sen kl 10 idag....

9 freaking timmar!

2011-02-10 @ 19:13:37
URL: http://ytterligare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback