I can walk!

Jag har ju som bekant ont i mina fötter om jag går längre än 100 meter. Idag gick jag ut och trotsade både kylan och smärtan. Jag gick ut för att fota. Jag gick flera kilometer! Ja precis, applåder på det tack.
Efter två kilometer började nästan min mobil att strejka av kylan och jag kände inte mina lår längre. Jag var varm på övre delen men nedre delen var av is. Suspensoar och långkallingar till nästa gång. Hade fett försvunnit vid minusgrader så hade jag vart pinnsmal nu. Snyggt eller hur?

Lite foton då.

Isen på ån Tidan är nästan borta




Här kom en människa med två brön men bröd fanns det inte en tillstymmelse till från mig




Det hade nån annan tänkt på men den här var stelfrusen, den som picka hål på den här får en applåd




Jag gick på den rätta stigen i alla fall




Här bor jag, näe okej jag skojade. En del av residenset är det




Fråga mig inte vad det här är för jävla träd men ett träd är det i alla fall




I en hamnstad ska det finnas båtar, denna hade dock gått på grund




En del av båthamnen, taget från andra sidan




En del av Gamla stan


Sen skyndade jag mig hem innan låren och mobilen helt började att strejka. En halvtimme senare har jag fortfarande inte fått varma lår.



Kommentarer
Postat av: Anette2

Tack för fina bilder som du visat för oss.

Den från båthamnen, med kyrkan i bakgrunden,

var oerhört fin. Som ett vykort från din stan.

Du är en jäkel på att fota, fina, snygga bilder !

2011-02-19 @ 14:51:34
Postat av: Malin

Fina bilder, Sune. :)

2011-02-19 @ 21:33:02
URL: http://dahlian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback