Jag ska bara....

Jag skulle bara damma lite i köksfönstret och på köksbordet för att jag trodde att jag hade en duk som passade men det var ju fel. När jag ändå var i gång så packade jag ner den stationära datorn, skärmen och alla sladdar, stuvade in det i en garderob, dammade av skrivbordet och satte laptopen på. Det blev väldigt tomt men fan så mycket lättare att damma nu.

Jag tog fram dammsugaren och dammsög överallt, bakom möbler det inte händer så ofta att jag drar fram. Sen tog jag moppen och drog den över golven. Ja jag hade pausar däremellan för min rygg sa ifrån både en och fyra gånger men nu är det gjort i alla fall.



Visst ser det tomt ut? Så skönt! Det som är skönt också är att jag haft öppet balkongdörren i två timmar. Det är full solsken utanför och det värmer lite.

Nu kan jag vila med gott samvete när jag jobbat så hårt tycker ni inte det? Ja precis!



Kommentarer
Postat av: Anette2

Du har så prydligt och fint mot min röra som

jag aldrig kommer att ta mig igenom. Har jag

städat så blir jag liggandes i 2 dagar p g a

ryggen. Men det är väl bara att börja....

2011-02-13 @ 10:35:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback