John Blund kom till slut

Den där John Blund kommer ofta väldigt sent till mig numera, vet inte om han tröttnat på mig men efter att ha skrivit en dikt om honom på Facebook kunde han väl inte med annat än att komma och då var klockan nästan 4.

"John Blund John Blund var håller du hus, har du glömt att du på mig ska kasta grus? Här ligger jag naken och har på mig masken, kommer du inte snart så sparkar jag dig på tasken".

Så skrev jag och då masade han sig hit minsann, att det ska behövas hårda ord för att karlar ska förstå att man menar allvar. Helt otroligt!

Jag vaknade med ont i ryggen och en sprickfärdig blåsa så idag blir det nog second hand för att försöka hitta två nya organ/kroppsdelar. Eller också syr jag en saccosäck och sätter mellan benen eller nåt, då borde jag ju sova till middag i alla fall tycker jag.

Måndag är det också men veckan går ju fort så snart är det helg igen.


Kommentarer
Postat av: Martina

Tack för dagens första asgarv!

2011-02-07 @ 12:53:07
URL: http://ytterligare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback