Nu är det en sån där natt där jag vänder o...

Nu är det en sån där natt där jag vänder och vrider på mig, flera gånger per sida, räknar får, kameler, gråa hårstrån och kastar nötter i luften för att tyst säga: hur många barn får jag när jag blir stor! Eftersom jag är en bra nötfångare (kofångare?) blir det många nötter och så många barn orkar jag inte med att ha. Jag har försökt läsa, spela på mobilen och tänka på vad jag ska göra imorrn. Det funkar inte! Hatar såna här nätter! Ja det var bara det.


Kommentarer
Postat av: Monika

En sån natt har jag också haft. Somnade till slut nån gång efter 2. Nu har jag varit vaken en timme och ska alldeles strax åka till jobbet. Det suger att inte kunna sova när man måste upp astidigt dagen efter...

2011-02-02 @ 05:29:51
URL: http://www.mogi.se
Postat av: Martina

Sån natt här med...

5 gav jag upp och gick upp med sonen som var den som "ställde till det".

Han var vaken 1 timme vid 12, 1 timme vid 2, ett tag vid 3.30 och från 4.45 och fortfarande....



Han har nog glömt bort att man ska sova väldigt mycket som bebis...

2011-02-02 @ 07:12:27
URL: http://ytterligare.blogspot.com
Postat av: Hillevi

Bläährschh! De är vidriga. Hoppas du kunde få ro och somna tillslut.

2011-02-02 @ 10:00:21
URL: http://namligen.blogg.se/
Postat av: Anette2

Samma här ! Är inne i en period då jag sover någon

timme i taget och sedan är jag klarvaken.

Har provat sömntabletter som inte är beroende-

framkallande men fick muntorrhet så jag trodde

att tungan satt fast. Fick dricka vatten var och

varannan minut och det gör ju att man måste springa

på toa med jämna mellanrum så det provar jag aldrig

mer.

Och nätterna blir så oerhört långa!

Vi kan kanske chansa att gå in här och se om vi

får tag på varandra och skingra tankarna lite !

2011-02-02 @ 14:41:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback