Så det kan bli

Igår kväll sa jag till mig själv att imorgon (läs idag) skulle jag storstäda här hemma, jag skulle även plocka bort min stationära och alla tillbehör från skrivbordet eftersom jag inte så ofta använder den längre och den verkar ha blivit lite sur på mig just därför för den är otroligt jävla seg numera och känner inte alls för att samarbeta. Jag skulle även rensa avlopp överallt.

Jag vaknade 9.18, jag var inte så trött men jag satte mig framför datorn, satt där till 11.40 då jag gick ner till tvättstugan, satt där i 2.5 timma bara för att jag inte orkade gå upp i vanlig ordning. När jag väl kom upp kände jag inte alls för att storstäda eller plocka bort datorn för helt plötsligt hittade jag inget ställe att ställa skiten på. I klädkammaren finns det för mycket skit så det måste jag fixa ordning först. Det jag gjorde istället var att diska, häva ur lite restmat från igår på en sketen tallrik, in i micron, sätta på en film, äta maten, glo på filmen i sängen och sen blev det kväll. Nu sitter jag i soffan med laptopen i knät och glor på teve. Imorgon kanske jag orkar, ja vi får hålla tummarna för det helt enkelt.



Kommentarer
Postat av: Malin

Ibland är det skönt att bara skita i allt och ta tag i att-göra-listan en annan gång. :)

2011-02-11 @ 21:51:34
URL: http://dahlian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback