Tack så jävla mycket

Jag skulle lägga in en kod i kodmallar, enbart det på alla sidor på min blogg. När jag gick tillbaka till framsidan så såg det helt fucked up ut. Man såg inga inlägg alls. Det var förstört! Jag gjorde en systemåterställning, näe det hjälpte inte, jag fick gå till standardmallar och försöka återskapa alla grejer i menyn och det är ett jävla jobb ska jag säga. Nu har jag försökt att få in allt men det är en del grejer som inte funkar alls som förut. Vad less jag blir på blogg.se! Jag tog inte bort nåt, jag la bara dit en kod det var allt och då strulade det såklart.

Hade inte blogg.se varit så lätt att lägga in saker och ting i så hade jag med en gång bytt till nåt annat än blogg.se. Jag fixar med koderna mer imorgon så tycker ni att det fattas saker i menyn så vet ni varför.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback