Tankarna har kommit på plats

Ja detta är en fortsättning på inlägget från i förrgår då tankarna verkligen inte var ett helt pussel, ja inte ens en liten del av det.

Men nu har tankarna kommit på plats och både min hjärna och hjärta har lugnat ner sig. Hjärtat är fortfarande inte i tusen bitar och det känns skönt som fan.

Ni som har undrat så har det inte varit nån fara på taket så, det är mest en liten del av mitt förflutna som har kommit upp igen men det är kolugnt nu så ni behöver inte sitta där och tro att jag ska dö, att jag har blivit hetero, att jag blivit vräkt eller nåt annat hemskt. Jag mår bra! Nu vet ni det. (Här kunde jag satt in en jätteglad smilegubbe men eftersom det är tabu tabu, jättetabu att göra smilegubbar i min blogg så låter jag bli även denna gång).

Nu har jag diskat, blött ner hela mig (i vanlig ordning) och fått min smssignal som tinnitus eftersom jag suttit och smsat med en tjej i en veckas tid typ, det tinnituset (nytt ord?) behåller jag gärna så länge hon smsar.

Vad har ni gjort så här långt?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback