Teveprogram

Sen jag fick min laptop så sitter jag mycket mer i vardagsrummet och glor på teve. Förut när jag enbart hade min stationära så kollade jag kanske på teve 2 timmar i veckan.

Nu följer jag allt möjligt. Måndag kl 21: Spårlöst, Tisdag kl 20: Sofias änglar, kl 21: Den hemlige miljonären, Onsdag kl 20:Sveriges mästerkock, 21: Fuskbyggarna, Torsdag kl 20: Sexlingar i familjen, Fredag om jag är hemma blir det Let´s dance kl 20, Lördagar brukar jag sällan se på teve då jag inte heller är hemma oftast. Söndag kl 20: Solsidan!

Däremellan kan jag slötitta på lite av varje, jag zappar hit och dit och låter det vara om det är nåt kul. Till sommaren hoppas jag att jag inte varken sitter för mycket vid datorn eller tittar på teve utan sitter någonstans i roligt sällskap med en öl i näven OM jag nu inte får praktik för då lär jag inte vara utomhus förrän efter kl 17 skulle jag kunna tänka mig.

Vad följer ni på teve varje vecka?



Kommentarer
Postat av: Hillevi

Let´s dance! :-D

2011-02-11 @ 09:52:18
URL: http://namligen.blogg.se/
Postat av: Martina

Jag försöker desperat följa allt som jag hinner se kan man säga.

Finns ingen serie som jag följer, spelar ingen roll vilken tid den går för har man bestämt sig för att se något speciellt så kan man ge sig sjutton på att något av barnen bestämmer sig för att vara vaken och högljudd just då.



(Aktiebolaget Gnäll AB hade just bolagstämma bland dina kommentarer...märkte du det :-)

2011-02-11 @ 10:30:15
URL: http://ytterligare.blogspot.com
Postat av: Anette2

Stargate Atlantis var min storfavorit men

annars blir det mest sexans program som scrubs

Legend of the seeker o s v.

Men ibland så blir jag så less på reklamen så

jag orkar bara inte titta.

2011-02-13 @ 10:42:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback