Tidig kväll - tidig morgon

Igår gick jag och la mig efter Big Brother, trodde jag skulle få ligga länge och väl innan jag somnade men jag spelade på mobilen en kvart sen tog jag på mig snarkmasken, vände mig om och stensomnade på två röda.

Jag vaknade 5.40 av en full blåsa, gick upp och tömde, kollade så katterna hade mat och gick och la mig igen men denna gång kunde jag inte somna om. Utanför stod Nogger och illvrålade om att jag skulle öppna dörren men tji fick hon när jag vrålade tillbaka att hon skulle gå och lägga sig.

Lördagen måste ha tagit mer hårt på mig än vad jag först trodde. Eller också är jag bara inte van, det får bli oftare nu alltså.

Vad händer idag? Jag ska väl hoppa in i duschen så småningom och gå till banken för att få ett bevis på vad elen ligger på sen till kommunhuset för att lämna papper till soc. Sen ska jag bara vänta på ett telefonsamtal från människan jag "pratar" med. Jo vi har pratat i tele förut men det var herrans massa år sen. Det ser jag fram emot.


Kommentarer
Postat av: Chriskarine

Your website is extremely interesting

2011-06-27 @ 15:09:10
URL: http://chriskarine.blogsmall.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback