Tjej(en kille)festen

Ja som jag misstänkte så blev det en rolig kväll hos Annelie och Sandra (två systrar som bor ihop). Vi var sex tjejer och en kille och vet ni vad. Det var inte vi tjejer som satt och ville se Melodifestivalen när Singstar inte funkade som vi ville utan Tobias! Nej han är inte bög, han ska gifta sig i augusti.

Hur det gick för mig i Singstar? Första gången jag sjöng så vann jag faktiskt, vad det var för låt? Herregud ni begär inte lite ni, det minns jag inte. Nej jag var inte full, bara lite salongsberusad till skillnad mot någon annan som fick dricka två flaskor med vatten när det var halvtid in på festen.

Skitkul var det i alla fall tills den första ville hem redan kl 22 och två andra strax efter tolv, Sandra gick och la sig så jag och Annelie satt kvar i soffan och pratade. Hon och hunden Sigrid följde mig hem på halva vägen.

SchlagerTobias och jag som höll på att brista ut i ett asgarv




Ulrika och Anna sjunger Singstar



Sigrid hade däckat efter tre liter vin



Systrarna och sambosarna Annelie och Sandra



Systrarna Ulrika och Marika



Eva som mer än gärna är mellan benen på tjejer utan att vara ett dugg flata, hon är barnmorska


En salig blandning av öl, cider, Tequila rose, Sambuca och en liten mugg Jäger blev det i min strupe men den sista dricker jag aldrig igen, det var det vidrigaste jag någonsin har druckit.

Tack töser för en underbar kväll!



Kommentarer
Postat av: Jonna

Va säger du?? Jäger är det bästa som finns! Gör en grogg av jäger och redbull, det är så gott att levern lägger av för en stund.



Kram!

2011-02-06 @ 10:03:12
URL: http://daqueen.webblogg.se/
Postat av: Plutten

Ser verkligen ut som att ni hade en kanonkväll:) Fler sådana åt folket!:D



Jäger är inte min favorit heller...men tequila rose däremot är mmmmmuuums!

2011-02-06 @ 15:47:48
URL: http://tillbakatillnuet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback