Att skriva på en mobil vars knappar är hel...

Att skriva på en mobil vars knappar är helt felplacerade gör att man kan skicka iväg ett halvt sms..som i förra inlägget tex. Ganska irriterande faktiskt. Men förhoppningsvis kommer min laptop på måndag och då behöver jag inte mms-blogga i sängen längre, då kan jag tom blogga från skithuset a la BajsMalin. Sånt gör hon oftast. Förlåt Malin men jag vet att du tycker om mig ändå. Jag och bloggen har inga hemligheter för varann. Jaha vad ska jag göra nu då 6.30? Kanske ska ringa runt alla i grannskapet för att kolla om det finns nån hund att gå ut med? Jo men det gör jag. Poppis jag kommer att bli.


Kommentarer
Postat av: mammatezzan

vrf mms-blogga när du kan skicka vanligt sms??

2011-01-08 @ 13:04:41
URL: http://alexandraochlukasmamma.blogg.se/
Postat av: mammatezzan

jag tänkte väl det att det var sms-inlägg, men vr tvungen att kolla iaf =))

ja det var riktigt skönt med sovmorgon idag, nu vankas det middag

2011-01-08 @ 13:40:46
URL: http://alexandraochlukasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback