Babiantuttar!

En av dom första bloggarna jag fick kontakt med var Nina vars blogg heter Babiantuttar. Jag ska länka till det första inlägget jag läste i hennes blogg, hon har humor för hur många som helst och jag har nu läst det igen och har skrattat så tårarna sprutat..i hennes story är det nåt helt annat som har sprutat.

Ni måste bara läsa det. Ni kommer få skratta och skrattar ni inte så..ja då är det dags att gå på humorkurs, helst alla 511 terminer. Hon har blivit en av mina bästa bloggvänner också och vi har kontakt både på FB och via MSN. Nu har hon fått jobb och har inte längre tid med varken mig, FB eller MSN så vidare ofta men jag saknar henne och våra samtal på MSN massor. Nina, kom tillbaks!

Bilden har jag ärligt printat helt själv

 

 



Kommentarer
Postat av: Anonym

snörvel och snyft Buhuu, jag spelar på lotto så jag ska slippa jobba. Då blir det bara du och jag på Lesbos, humor och paraplydrinkar.

2011-01-03 @ 21:29:17
Postat av: Mohammed

Haha ja men groparna dyker bara upp som dom behagar ;)



Det är alltid kul att se att man fått en kommentar av dig, för man vet alltid att den kommer göra en på bättre humör! :)



Haha, ja hennes inlägg var roligt:P

2011-01-03 @ 22:05:28
URL: http://cherinomohammed.blogg.se/
Postat av: Gealach

Ja, henne har jag också följt under lång tid!

2011-01-03 @ 23:13:41
URL: http://gealach.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback