Ehum

Jag skrev ett inlägg för herrans massa år sen, ja okej förrförra året var det nog..att jag broderar tavlor och att jag har varit den som broderat hela släktens doptavlor när dom avlat barn. Jag hittade inlägget där jag har fotat en del av mina tavlor HÄR och det står där att jag skulle fota det finaste jag gjort. Det har jag gjort nu.

 

Stjärnan är broderad av guldtråd. Dock inte riktigt guld så ni vet ifall ni nu försöker hitta vart mina föräldrar bor, självklart hade jag behållit den själv å såfall!

 

 

 

Jag har sagt det förut och jag säger det igen...jag har inte gröna fingrar!

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Hillevi

Mycket fin! Jag är lite avvis för jag har inte alls tålamod att brodera.

Och du det med blomman är inte ditt fel, de är så känsliga för drag de där julstjärnorna... :-)



Sv. Jag har en vass och tung köttyxa, den får man svinga loss med... :-)

2011-01-07 @ 19:07:09
URL: http://namligen.blogg.se/
Postat av: lillamymajan

Haha, och du gnällde på mina plastblommor i mitt kök!!



Bättre att ha fina plastblommor än fula,döda riktiga blommor



Majans visdomsord för denna dag



Kram!

2011-01-07 @ 20:01:58
Postat av: Gealach

Vad skoj! Jag gjorde mycket broderier tidigare, men nu har jag inte tålamod för det, vilket är synd, för jag har en påbörjad tavla med en egyptisk katt som skulle bli hur fin som helst, om jag bara satte igång och gjorde färdigt den.

2011-01-07 @ 22:15:22
URL: http://gealach.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback