Fina så

Imorgon ska jag på fest. Jag ville ha något lite finare på mig. Som dom flesta vet så har jag nästan bara boxerkallingar bara för att dom går ner lite över låren och skär inte in i ljumskarna på mig plus att dom är något tjockare än vanliga trosor. Jag har lite dåligt ställt så jag köpte vanliga kallingar idag. 10 spänn bara. Som hittat! Ja nu vet ju inte jag vilka det nu är som ska se dom här på mig imorgon. Kanske någon följer med mig på toa för att spara tid vem vet. Visst är dom snygga?





Visst är dom lite stora men va fan, dom lär inte skära in i ljumskarna i alla fall!

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Martina

Billigt är bra!

Och jag såg faktiskt vanliga trosor på Kappahl som hade någon konstig variant av sånt där snoppframtagarhål. Fast fake så att säga.

Mysko såg det ut.

2011-01-13 @ 22:07:34
URL: http://ytterligare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback