Från sjö till bart

Igår när jag och min dotter skulle gå ur bilen till mina föräldrars port så var det svinhalt och vatten överallt. Förut när jag och Ewa var på stan så var det bar mark, nästan allt vatten var borta och isen också. Det kändes underbart att slippa gå omkring som Bambi på hal is. Man behövde inte titta vid varje steg vart man klev ifall man skulle trilla omkull och ligga halvt i vatten.

Nu är det ju bara januari än så det kan komma mycket mer snö men vi kan väl säga så här att det är slut nu? Att våren är på väg? Inte? Nehe jävla pessimister! Det som är det jobbigaste nu är att alla bilar med vinterdäck hörs så mycket värre utanför mitt fönster, det har jag haft svårt för sen jag flyttade in här i april-maj. Så för mig får det gärna komma snö på vägen men inget på trottoaren. Vadå ego?




Kommentarer
Postat av: BajsMalins Oseriösa

Mega ego! :P



sv: Men vad fan.. Åh.. :/ Men att jag tvättar regelbundet är väl ändå ganska bra?

2011-01-17 @ 14:40:05
URL: http://bajsmalins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback