Honey I´m home!

Har ni saknat mig? Undrat varför jag inte skrivit ett morgoninlägg? Gråtit och varit oroliga för att jag somnat i en snöhög på väg hem från festen igår kväll? Inte? Nehe inte det ne.

Kan bero på att jag för 45 minuter sen kom hem från den. Det var fest, glada och fulla människor i vartenda rum. Vi gick ner till krogen, där satt jordens mest tråkigaste trubadur. Jag och en kille gick fram till honom och försökte få honom att spela lite snabbare låtar men fick till svar att ingen trubadur kan köra snabba låtar hela tiden. Kanske inte hela tiden nej men kanske varannan i allafall, han körde EN snabb låt under den timmen vi var där, folk satt ju nästa och sov för sjutton. Nej aldrig mera krogen när han spelar.

Vi gick hem till Ewa igen och fortsatte och festade. Vi sov hos henne allihop, så mer än så var det alltså inte. Nu funderar vi på att gå på´t igen senare. Vi får se, eller JAG får se hur jag gör för jag ska på middag hos föräldrarna kl 12 imorgon. Men jag är inte farligt bakis nu så vi får se helt enkelt.

Vad gjorde ni igår kväll då?


Kommentarer
Postat av: Karin

Absolut inte ett skit, men det känns som om det var jag som hade varit på fest...

Kan inte vara bra att vara spik-nykter en fredag tydligen... ;)

2011-01-15 @ 19:16:23
URL: http://karin.hermansro.se
Postat av: Doris

Jobbade natt, härligt !

Sköt om dig !

Kram

2011-01-16 @ 02:04:15
URL: http://farmordoris.wordpress.com
Postat av: Hillevi

Jag grät. Harry gick hastigt (och väldigt) olustigt bort igår.

2011-01-16 @ 09:39:11
URL: http://namligen.blogg.se/
Postat av: Anette2

Hillevi; vem är Harry ?

Det gör så ont i mig att du är ledsen......

Kram !

2011-01-17 @ 09:50:37
Postat av: Sune...the girl

Sv till Anette2: Harry är Hillevis katt. Gå in på hennes blogg, hon är också rolig, så nu har du två roliga bloggar att läsa ;)

2011-01-17 @ 09:55:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback