Jag vill bo på en öde ö just idag

Jag somnade nog runt 2.30. Runt 7 vaknade jag av att katterna hade rajraj ute i hallen, jag stormade ut och undrade vad sjutton dom höll på med och hörde samtidigt plogbilarna överallt utanför, tittade ut och ca 10 meter snö hade fallit under natten och morgonen plus att jag glömt att dra ner persiennerna i vardagsrummet i går kväll. Det blir något mörkare då och katterna lugnare men inte idag. Ni kan tänka er. En näst intill döv människa när hörapparaten är avstängd och vaknar av två vildbasar till katter..hur högt det lät. Stackars min granne under säger jag bara.

Jag är dyngförkyld och har en hals som det verkar ligga en tennisboll i.

Jag har legat i sängen från 7 till 10 för att jag inte orkade göra ett jota. Plogbilarna är borta men snön faller än. 

Ge mig en öde ö..bara för idag!



Kommentarer
Postat av: Linda

Usch då krya på dig nu Sune!!

2011-01-04 @ 11:59:33
URL: http://www.linda.mustica.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback