Jävlar om du kommer in!

När jag låste upp och öppnade extradörren så var hallmattan så ihopknugglad att jag höll på att inte komma in, den var mot dörren. Jag fick ta i för kung och fosterland för att få upp den.

Jag höjde rösten mot Iza och Nogger och frågade vad sjutton dom höll på med.

Nogger tittade på Iza, sen storögd på mig och började stamma:

-Asså, asså vi vi vi ville inte inte *tar sats* ATT DU SKULLE KOMMA IN!

Jag hängde av mig jackan och tittade på henne som ett frågetecken, tittade ner på mattan när jag hade rätat ut den och hittade min potatissticka på golvet.

Jag: -Och den här då? Vad har ni gjort med den?

Nogger la armarna i kors och blåste upp sig:

-Den skulle vi sticka dig i benet med om du lyckades!

Jag: -Men hur kommer det sig att den låg på golvet och inte i tassen på dig?

Noggers luft for ur och Iza fortsatte:

-Nogger släppte den så fort hon hörde nyckeln i låset! Hon är en fegis.

Jag: - Jaha så du har inte med detta att göra alls då?

Iza tittade på mig förvånat:

-Asså vad tror du om mig egentligen? Hon fnös och gick in i sovrummet.

Nä men eller hur liksom. På golvet låg min prideflagga och dom hade skrivit med Josefines färgkritor på den:

"MATTE, ÄT BAJS!"

Nån som vill ha två homofober till katter?




Kommentarer
Postat av: Anette2

Ha ha, en underbar historia om Iza Och Nogger.

Mycket bus men innerst inne så är Sune

deras allt. Men de är bra påhittiga !

2011-02-01 @ 15:05:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback