Kom ihåg!

Om ni nu ska ta och kommentera inlägg jag har skrivit som är väldigt barnsliga så GLÖM för allt i världen inte att jag ser IPnummer. Och glöm för sjutton inte att IPnumret kan leda till att det står var ni jobbar/ går i skolan också. Det hände nyss.

Fick en kommentar i mitt inlägg HÄR. Längst ner har någon naturligtvis anonym skrivit att jag är tjock och ful.

Jag kollade upp IPnumret och längst ut står det vart människan jobbar eller är elev. Kan säga att det är i Stockholm och på en förskola eller skola. Så please, tänk er för. Jag och mina vänner på FB har haft vansinnigt kul åt det här att folk är så urbota korkade att dom tror att dom kan vara osynliga bakom en skärm.

Jag blev inte ledsen, arg eller heller inte kommer jag lägga mig under täcket och ligga där resten av dan. Jag skrattar som fan!



Kommentarer
Postat av: Simone H

sv: Kan tänka mig det, du sätter dig på bakbenen med framtassarna upp, tungan ut och flåsar för livet!

2011-01-21 @ 12:18:44
URL: http://simoneh.se
Postat av: Nöbollen

Ja,vad säger man....ful få man va,men inte dum!



Jag tycker iaf inte du är ful,du är jätte söt & du är en jätte go människa & jag är glad att jag började spela Beta ;)

2011-01-21 @ 12:53:36
Postat av: Anonym

Alltså,hahahaha vilken jävla ärta!HERREGUD!

ja som jag sa,den personen skrev du är ful men då är de värre å vara DUM iaf hahahaha BUSTED

2011-01-21 @ 12:58:21
Postat av: Linda aka Tokmorsan

ha ha jag skrattar fortfarande S Jävla nötter.

2011-01-21 @ 14:32:44
URL: http://tokmorsangbg.devote.se/
Postat av: Linda aka Tokmorsan

ha ha jag skrattar fortfarande S Jävla nötter.

2011-01-21 @ 14:33:07
URL: http://tokmorsangbg.devote.se/
Postat av: Sara

Ska du se lets dance ikväll? :)

2011-01-21 @ 15:23:14
URL: http://februaritjej.se
Postat av: BajsMalins Oseriösa

Idiot-töntjävlar!!!! Fattar inte hur en del orkar lägga ner tid och energi på sådana dagisfasoner. Om det är ett barn eller ungdom så får vi hoppas att den växer upp. Om det är en lärare.. Ja, nej.. Jag finner inga ord.. För typ första gången?!

2011-01-21 @ 16:23:24
URL: http://bajsmalins.blogg.se/
Postat av: Anette2

Sune är en stark tjej som har många fans.

Jag tycker att det här är den bästa bloggen

av alla som finns.

Och det finns inga fula människor. Jo, de som

ger sig på andra. Men för mig är du Sune en

oerhört söt och charmig tjej, det vet du !



Tyvärr så råkar man ut för mycket tråkigheter

på nätet. Jag har själv blivit utsatt för mobbing

och det gick så långt att någon ringde till

min mans släkt och sade att jag hotat folk.

Vissa människor kan gå hur långt som helst men

de mår väl själva så dåligt att de lägger över

det på andra. Och det är oerhört svagt och

ynkligt.

Vi älskar dig Sune, det vet du ! Massor med

kramar !

2011-01-22 @ 14:54:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback