Leif Mannerström sågar Gordon Ramsey

Jag har sett både vårt "Sveriges mästerkock", det brittiska och det amerikanska och jag måste säga att Sverige har nog den mest tråkigaste juryn och programmet så här långt. Gordon Ramsey är känd för att vara machokocken som svär, gormar könsord och kastar hela tallrikar i papperskorgar när deltagarna inte gjort som han önskat. Men det är ju just därför han är Gordon Ramsey och han är ju mest sån i Hell´s Kitchen, ett program som har dragit både deltagagare och tevetittare i flera år.

Leif Mannerström ser mest ut som en surgubbe där han sitter med surmulen min med armarna i kors på stolen. Sverige har ju bara sänt ett avsnitt än så länge så hoppas han blir lite roligare att titta på. Andra avsnittet sänds ikväll, får hoppas på lite leenden i rutan och inte så stelt. Nu menar jag inte att juryn ska vara som Gordon Ramsey för det finns bara en som han men lite mer GO i dom kanske.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback