Måndag morgon

Måndag mina vänner, IGEN! Inatt somnade jag före innan klockan slog 00.00, det är bra men kan vara sviter efter helgens bravader också men skönt att vakna runt 8.15 och känna sig som ett ursketet päron..eller inte. Vi skyller också det på helgens bravader tycker jag.

Idag har Iza och Nogger rusat omkring som yra höns efter varandra och dom lyssnar fan inte på mig. Trissar upp varann och inatt vaknade jag återigen av att dom hade tänt taklampan i köket. Dags att gå till optikern med dom eller? Ska inte katter se bra i mörker? Näe just det, glömde, jag har ju jordens mest knepigaste katter. En katt som bara bjäbbar, har attityd som få och den andra som bara muttrar, tänder lampor och spolar på toaletten.

Nu ska jag nog ta och ställa mig i duschen så jag vaknar till liv.

Vad står på schemat för er idag?



Kommentarer
Postat av: Martina

Om de vill ha lampan tänd hela natten så får de väl skaffa sig ett jobb och dra in kosing så de kan betala elräkningen oxå!

2011-01-17 @ 11:12:31
URL: http://ytterligare.blogspot.com
Postat av: Anette2

Du kan väl fråga Iza och Nogger om det inte

går bra med en sådan där nattlampa som man

har till barn. De är kanske mörkrädda och

skrämmer upp varandra till fullständig hysteri.

Eller så bara de busar, men härliga, det är dom!

2011-01-18 @ 10:36:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback