...men det går nedåt i alla fall

Ja så var det torsdag, på torsdagar väger jag mig och det har jag gjort. Det går som sagt inte fort det här med vikten men jag har i alla fall gått ner 0.5 kg den här veckan. Kan ha med att göra vad jag gjorde i helgen, många öl, juice till snapsarna, jordnötter och chips. Men jag pressar mig inte och det ska inte någon annan göra heller. Detta är MIN viktnedgång, MIN metod och det angår ingen annan så nu vet ni det. Jag går ju ner i alla fall eller hur? Precis!

I helgen ska jag inte dricka en droppe för imorgon till lördag ska jag vara barnvakt åt min favorittjej och sen ligger jag helt utslagen hela lördagen kanske. Vi får se men kul ska det bli. Hon tar fram mina barnsliga sidor, ja okej jag har alltid dom sidorna men jag KAN nu få vara barnslig utan att nån tittar snett, ringer psyk eller sprider ryktet om att jag är det.

Vad ska ni göra i helgen då?



Kommentarer
Postat av: Doris

Tycker att 0,5 kg är bra, här går det inte alls nedåt men jag är nöjd ändå. Har väl bara kanske nått vikten som jag "ska" ha ;-).

Ha det så mysigt med din lilla väninna, här kommer lille prinsen på besök, är pappahelg.

Sköt om dig!

Kram

2011-01-21 @ 01:28:27
URL: http://farmordoris.wordpress.com
Postat av: Martina

Heja heja neråt är alltid bra :-)

Själv ska jag på tjejmiddag inkl pyjamasparty.

Vi är två tjejer som har lite längre att resa till festen så vi slafar helt enkelt över.

Så vi bestämde oss för pyjamasparty :-)

2011-01-21 @ 09:42:16
URL: http://ytterligare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback