Min dag så här långt

Vaknade 8.55 efter att ha somnat 00.15, underbart! Sen satt jag lite framför datorn, eller ja, rätt mycket faktiskt. Jag diskade, gick ner till tvättstugan, satt där med en god bok och inväntade maskinerna. In med en del i tumlaren och upp med resten.

Satt lite framför datorn, började damma och dammsuga, jagade katterna med dammsugarmunstycket så dom höll på att klättra på väggarna, näe det sista är inte sant jag bara löjligar mig i vanlig ordning.

Jag anmälde en säljare på Tradera som fick för sig att sälja pälsar av hundar som i Asien flås levande. Satt lite till vid datorn och ska strax ner och hämta tvätten i tumlaren sen ska jag nog äta lite, bädda rent, duscha, skita lite kanske, klä mig och sen gå iväg till Ewa där det vankas fest!

Ja okej det var inte bara min dag så här långt utan nästan hela dagen. Är jag vid medvetande när jag kommer hem inatt så skriver jag ett inlägg. Sen om ni ser vad det står är ju en annan femma. Ha en förbannat underbar fortsatt fredag!


Kommentarer
Postat av: åsa

Hoppas du får en trevlig kväll!

Ha dé! /Kram

2011-01-15 @ 00:30:07
URL: http://tantraffas.blogg.se/
Postat av: Anette2

Jättebra att du anmälde säljaren !

Jag vill också göra det, desto fler desto

bättre ! Var hittar man den annonsen ?

2011-01-17 @ 15:27:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback