Min Sune

Ja då mötte jag hela familjen Josefine vid ICA förut. Tog med mig Josefine in på affären och plockade åt oss lite varor. Hon fick välja en tablettask som hon ska få imorgon. Gelenallar fick det bli.

Flera gånger under dagen/kvällen har hon sagt att jag är hennes Sune, ingen annans så där hör ni, jag är upptagen. Patentverket har fått mail från henne.

Det första hon utbrast när jag öppnade dörren hit var: "Titta där är tjockisen!", nej hon såg inte mig i spegeln utan Nogger. Nogger är inte tjock, det är Iza som är det men hela kvällen har hon gått omkring och ropat på tjockisen och menat Nogger, Iza har sprungit undan och knappt synts till.

Jag syndar idag (det får man på helgen) och torsk och gjorde äggsås till. Det är det första i mjölväg jag ätit på två veckor, än så länge håller sig magen men jag känner mig uppblåst.

Josefine tyckte inte det var så gott men fick välling lite senare så nu sover hon gott. Lite kort från eftermiddagen/kvällen.


Varför är det alltid SÅ kul att leka med saker från såna här skåp?

 

Hon skulle på utflykt sa hon, väskan var så tung att hon höll på att fara baklänges

 

Nyfiken som få och frågade vad jag gjorde vid varje steg. Här vid spisen.

 

Hon hade två Barbapapaböcker med sig och vi läste dom... tre gånger vardera

 

 


Kommentarer
Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Det märks verkligen att du är hennes Sune och bäst!Ja, precis som patentet=)



Söta bilder med.

2011-01-23 @ 03:05:32
URL: http://wiilow.blogg.se/
Postat av: Martina

Hon såg ut att vara i 2-års åldern (?). Och japp min dotter (2,5) är lika nyfiken vid matlagningen.

Och inte heller så jätteförtjust i torsk med äggsås men hon äter lite iaf.

2011-01-24 @ 12:02:03
URL: http://ytterligare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback