Morrn da!

Hej jag heter Sune och jag är ett pucko.

Ja vi fick för oss att dricka igår också, om det var dumt? Inte igår men desto mer idag. Vi snapsade, eller ja, mest jag snapsade tror jag. Tur jag inte ska till kyrkan idag, eller ja, jag är ju väldigt sällan där i och för sig.

Idag är det middag hos föräldrarna kl 12. Då ska man sitta där utan att oja sig över att man är bakis och få höra att det är väldigt dumt att dricka två dagar i rad, nähä? För det kunde jag ju inte komma på själv. Jag och dottern ska dit för att dom köpte en nötbit billigt och äter inte upp hela själva. Nu pratar vi inte nötbit som i nöt Piff och Puff utan kött alltså. Sen blir det säkert massa grejer jag ska göra på deras dator som pappas fru glömt hur man gör för 511:e gången.

Hur kommer er dag se ut?


Kommentarer
Postat av: Gizze

Ja här blir det lugnt som vanligt men ska försöka göra mej en god söndagsmiddag i min ensamhet. Var så jävla lat i går så jag inte ens orkade laga mat vilket är jävligt dumt men.....Sen får man väl plocka lite i hemmet så det inte ser för jäkligt ut. Ha dä!

2011-01-16 @ 10:14:01
URL: http://www.zamperrodonas.se
Postat av: Anonym

Anmäl dig till dagens blogg

2011-01-16 @ 14:41:10
URL: http://hhannaskattberg.blogg.se/
Postat av: Linda aka Tokmorsan

Sune Sune! Inte bra. Men huvudsaken är att du hade skoj!



Hoppas maten smakade!

2011-01-16 @ 15:33:04
URL: http://tokmorsangbg.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback