Nehe inte det nej

Men självklart ska min mage protestera när jag är tvungen att åka till sjukhuset, vilken gång i ordningen vet jag inte men tröttsamt är det.

Nu vet jag inte om det är för att jag inte sovit ordentligt, om jag råkade stressa lite mycket när jag vaknade eller om den bara vill jävlas. Jag hade duschat och klätt mig när jag kände dom bekanta bubblingarna och när det blir så vet jag att jag nog inte ska ta mig ut dom närmsta timmarna, jovisst jag KAN gå ut men då finns det risk för att folk tror att jag har lappat mina byxor med brunt läder därbak som man kan se på overaller ibland. Det är inte speciellt snyggt på jeans särskilt inte när det inte är samma färg som jeansen.

Hoppas att det går över för då ska jag upp till Ewa en sväng.

Vad ska ni göra idag?




Kommentarer
Postat av: Hillevi

Så klart. Det är ju så typiskt.

Jag ska fira en liten nybliven 6åring. :-)

2011-01-20 @ 09:35:38
URL: http://namligen.blogg.se/
Postat av: Frogprincess

jag antar att du har provat "Imodiom plus"??? Det brukar funka ok för mig.

I dag: Jag jobbar...

Ha en fin dag!

2011-01-20 @ 11:41:41
URL: http://frogprincess2.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback