Protestlista mot hög el

Jag får el från vårt lokala elbolag och jag är faktiskt rätt nöjd. Jag har haft en litet större elbolag och aldrig mer, dom tar inte bara ockerpriser, dom är lite som superlim som nästan inte försvinner. Dom tar avgift efter avgift utan anledning och jag fick nästan aldrig tag på dom heller när jag försökte att ringa dom. Aldrig mer!

Mitt elbolag kan man cykla ner och prata med, man får tag på dom och är det något fel så rättar dom till det fort. Jag känner mig trygg men jag känner ju folk som har dom lite större bolagen och för deras skull skriver jag på såklart! Gör det du också vet ja!






Kommentarer
Postat av: Huskatt

Lite som banken...att man måste betala för att ha ett kort att betala med. ett kort man inte så gärna ville ha, men belv tvingad att äga eftersom de små asen plötsligt ändade sig och plockade bort alla allternativ..jo då..de kan de..

2011-01-25 @ 14:46:14
URL: http://huskatt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback