Så var det bestämt!

Jag pratar med en vän på FB och hon håller på att gå ner i vikt med bla LCHF-metoden, dvs ingen mat med kolhydrater i =socker och stärkelse. Jag hittade en sida och blev fan kär i alla maträtter. Jag har alltid trott att sån där bantningsmat typ är sketäcklig mat a la Anna Skippers dieter i tv. Men detta ska jag nu testa from imorgon tror jag. Jag har läst på vad jag får äta och inte och bara ta lite av.

FettoSune ska bli Fin-i-kroppen-Sune! Min väns man har bara ätit LCHF-mat och gått ner 4 kilo på en vecka och hon själv 7 kilo på två månader men då har hon inte bara ätit efter LCHF-metoden.

Jag är peppad, nu jävlar. Kruxet är ju då att öl innehåller väldigt mycket socker. Jaja jag ska inte dricka så ofta så det får la gå dom gånger då. Lite måste man ju få unna sig eller hur? Precis! Då kör vi!



Kommentarer
Postat av: Mohammed

Lycka till! Haha jag skulle inte klara en dag!

2011-01-06 @ 21:43:09
URL: http://cherinomohammed.blogg.se/
Postat av: Doris

Lycka till, låter jättebra !

Kram

2011-01-07 @ 14:03:50
URL: http://farmordoris.wordpress.com
Postat av: Jonna

Jag har ätit enligt LCHF! Jag gick ner några kilo på några dagar bara, så det funkar verkligen! Av egen erfarenhet kan jag säga att sötsuget minskar kraftigt och att man jämt är törstig. Och det är bara massa god mat man får äta!



Fast, det blir jäkla dyrt i längden med LCHF, därför var jag tvungen att sluta...



Lycka till Sune!

2011-01-08 @ 23:03:47
URL: http://daqueen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback