Seg.com

Jösses vilken seg dag detta har varit. Att festa två dagar i rad tar hårt på krafterna när man är över 40 märker jag. Känner mig något bättre nu men hela dagen har jag bara suttit framför datorn och inte orkat göra många knop. Tur att jag diskade igår för idag hade jag bara spytt på den. Jag följde med Ewa till Ica en sväng för att inhandla lite föda. Jag ska snart äta och det är det första jag äter idag.

Blir nog en tidig kväll och imorgon kanske man är människa till 100 % igen.

Nu ska vi inte festa på 3.5 vecka då det blir en liten återföreningsfest för folk som umgicks förr och lite annat löst folk.

Hoppas ni haft en helt underbar helg. Det har jag haft om än lite avslagen emellanåt.

See ya later kanske..om jag hittar inspirationen igen.


Kommentarer
Postat av: Sara

Vad gör du ikväll? :)

2011-01-02 @ 21:06:00
URL: http://februaritjej.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback