Ta det lugnt Mia!

När jag först såg Mia Skäringer var det i Mia och Klara. Det var länge sen jag skrattade så som när jag såg dom avsnitten. När det slutade blev jag lite besviken men blev såklart glad när det visade sig att Mia Skäringer skulle spela med i den då nya humorserien "Solsidan" och där blev jag inte besviken. Hon var lika rolig där. På söndag kommer andra säsongen av "Solsidan" och jag kommer sitta klistrad vid teven då, eller inte vid teven men i soffan.

Hon spelade inte bara in "Solsidan" i höstas utan spelade också sin egna föreställning "Dyngkåt och hur helig som helst" på helgerna. Det fick henne att gå in i väggen. Hon körde järnet på båda ställena och då är det klart att kroppen säger ifrån. Hon blev sjukskriven och ska när den är slut i februari ta upp föreställningen igen.

När kroppen säger ifrån är det bäst att lyda Mia. Lycka till och krya på dig. Du är bäst!


Kommentarer
Postat av: Hillevi

Ja, hon är verkligen så begåvad!

2011-01-16 @ 09:40:56
URL: http://namligen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback