Den som väntar på nåt gott..eller?

För ca 2-3 månader sen såg jag en reklam på Facebook om att man fick en provflaska Sana, skitbra tänkte jag. Sen heter gruppen:

Ja lappen hade jag såklart knugglat ihop och slängt men vill man ha ett kort så får man snällt försöka veckla ut det igen. "Akta musen" heter gruppen.

Idag kom..vad jag trodde flaskan!

Javisst var det en flaska PÅ men det var ett sketen liten prova-på-påse! Snacka om att känna sig lurad. Jag testade det där och oj vad glad "Doris" blev, hon blev liksom lite mer, vad ska man säga...levande? Nu är det ju så att man inte alls behöver ha den just "där" utan man kan ha den över hela kroppen, det luktar kanongott ska tilläggas!

Nu film och nåt att stoppa i magen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback