Jippie!

Äntligen fick den ansvarige på Samhall träffa den ansvarige på HSB så nu jävlar får Samhalls personal utnyttja ett tomt gym på området jag jobbar på när som helst. Jag frågade den ansvarige på Samhall varför dom inte frågat förut och fick till svar att dom inte tänkt på det, tur dom har mig som kan tänka då för det var mitt förslag! Tacka mig gärna genom att ge mig en fast anställning, thanx! Jag börjar direkt efter jobbet runt 12, här ska tränas, här ska kilona rasa eller åtminstone få lite mer muskler i ryggen som gör att det kanske blir något bättre.

Jag har en sketen Nokia men jag kunde i alla fall ta ner en app där jag kan starta när jag cyklar hemifrån på morgonen, då ser man distans, kilometer, minuter, hur många kalorier som försvunnit och till och med en karta hur jag har cyklat. Kanon! Imorse cyklade jag 3.49km på 16 minuter och då var det uppförsbacke på två ställen, jag förbrukade också 114 kalorier. Nu när jag cyklade hem cyklade jag 3.67 km på 18 minuter (mer trafik och folk som inte flyttar på sig när man kommer bakom). Älskar den här funktionen! Helt gratis var den också, det tackar vi för!

Idag har det varit varmare och det har varit svettigt som fan men jag trivs!

Detta var upptejpat på köksskåpet.

Dom verkar i alla fall inte fatta för det står koppar i diskhon ändå trots att vi också har diskmaskin. Vem tog in dom där idag innan jag gick hem tror ni? Precis, jag! Dom ska fan vara glada över att ha mig på det där stället.

Nu ska jag sova en stund. Notera gärna!




Kommentarer
Postat av: Britt

Låter som en bra funktion till telefonen. Jag har en gammal Sony Ericsson där appar inte göre sig besvär...men det finns en stegräknare jag använder..eller använde kanske jag ska säga. Jag verkar ha tagit semester från de fysiska övningarna också inte bara jobbet. Får ta tag i det i augusti när jag börjar jobba igen.

2011-07-19 @ 21:06:28
URL: http://brittsbetraktelser.blogspot.com/
Postat av: Doris

Så bra att ni kan få använda gymet, du verkat tills att trivas med jobbet också ?

Sköt om dig !

Kram

2011-07-19 @ 22:30:23
URL: http://farmordoris.wordpress.com
Postat av: unkipunkis

Men va bra att ni får träna! Smart du som kom med förslaget.

Min gamla Nokia har gjort sitt och jag är i sorg för det. Min Ericson walkman och jag är inte helt ense om hur saker och ting ska vara grrrr. Det ska vara Nokia!

Undrar om det finns nån arbetsplats där det inte suras över kaffekoppar i diskhon...

2011-07-20 @ 14:17:38
Postat av: Martina

Ojoj, all cykling, kroppsarbete och så gymträning på det...

2011-07-20 @ 23:58:25
URL: http://ytterligare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback