Måndag och jobb igen

Inatt hade jag svårt för att somna. Tyckte mig se massa skuggor i sovrummet som inte brukar vara där, skuggorna tyckte inte om när jag rörde mig i påslakanet, efter en kvart förstod jag vad det var. Det var skuggorna efter min egen hand i mobilskenet. Ja alltså, det är ju en blå lampa som ständigt lyser på min mobil efter vattenolyckan i handfatet. Jag fick värsta nojan och tänkte på Paranormal activity direkt och bara väntade på att någon skulle ta tag i mina fötter, släpa ut mig i trappuppgången. stänga och låsa dörren. En lampa fick vara tänd i några timmar tills det blev lite ljusare ute.

Somnade väl runt 3 och sen ylade klockan 6.30. Tur jag bara jobbar 4 timmar annars hade jag väl blivit väckt där jag stod mot en husvägg med en kratta i näven eller med ansiktet ner i en mopp.

Ni som har semester, njut!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback