Sista kvällen

Det var meningen att vi skulle umgås med Ewa ikväll men hon hade ont i benen efter att ha sprungit på Hova riddarvecka i några timmar så jag och Jenny åkte helt sonika till hamnen själva, där bjöd jag på en mjukglass med toppingen "Noisette".

Den verkar rätt god eller vad säger ni?

När vi hade vart där ett tag så bestämde jag för att visa henne vår camping, vi gick och gick ska tilläggas.
Var bara tvungen att fota en söt husvagn.

 

Detta är vår sista kväll på ett tag så snart ska vi klamra oss fast vid varandra för att se en skräckfilm, jag VET vad ni tänker. Jag se skräckfilm, japp men med hela lägenheten som badar i ljus efteråt såklart.

Ha det göttans därute!

 

 


Kommentarer
Postat av: Martina

Åh vilken söt liten husvagn.

2011-07-09 @ 23:53:55
URL: http://ytterligare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback