SJ har skitit i det blå skåpet

I söndags skrev jag ett inlägg om när Jenny åkte hem från mig och hon blev fast strax utanför Tierp ni vet då hennes vagn var strömlöst och dom inte kom iväg på nån timme eller två. Dom fick gå, gå och gå osv.

Idag läser jag i Aftonbladet att Trafikverket inte längre berättar varför det är förseningar för passagerarna för att SJ har bett dom Trafikverket att hålla tyst om det. Hur jävla fel är inte det eller? Här betalar man dyra pengar för att åka med dom och sen får man inte veta varför man inte får komma fram i tid eller varför man inte kan ta sig vidare till nästa hållplats.

SJ vet med sig om att det blir mer och mer klagomål på dom men orkar väl inte ta mer ansvar eller nåt.

I slutet av augusti ska jag upp till Sundsvall, häst och vagn är kanske att rekommendera?!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback